1. Uvodne določbe
    1. Ti splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.dominokolje.si podjetja Vse za vaš dom in okolje, David Rakovič s.p., Cesta zmage 92, 2000 Maribor (v nadaljevanju: Prodajalec) in uporabo spletnega portala, prodajne aplikacije in sklepanje pogodb v elektronski obliki.
    2. Kolikor posamezna vprašanja niso posebej urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne določbe obligacijskega zakonika, zakona, ki ureja varstvo podatkov, zakona, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu, in odvisno od primera, zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
  1. Prijava / registracija
    1. Za nakup v spletni trgovini www.dominokolje.si je potrebno pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino. Za registracijo uporabnika v spletno trgovino je treba posredovati naslednje osebne oziroma kontaktne podatke uporabnika:

Ime in Primek

E-poštni naslov

Kontaktni telefon

Naslov/Sedež

Poštna številka in kraj

V primeru registracije podjetja zahtevamo še vnos naslednjih podatkov:

Firma

ID številke za DDV

    1. Po registraciji bo vsakemu uporabniku dodeljeno enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
  1. Naročilo
    1. Nakup v spletni trgovini www.dominokolje.si poteka po naslednjih korakih:
      1. Kupec v spletni trgovini poišče željen izdelek in odpre podrobni pogled izdelka.
      2. V podrobnem pogledu izdelka, kupec določi količino izdelkov in jih doda s klikom na gumb »Dodaj v košarico« v nakupovalno košarico.
      3. Odpre se košarica kjer lahko Kupec hitro ureja vsebino košarice ali pa s klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje pot naročila.
      4. Odpre se podroben pogled košarice, kjer lahko kupec ponovno spreminja in posodablja stanje izdelkov v košarici. Z klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje nakup.
      5. V naslednjem koraku se kupec prijavi v spletno trgovino z obstoječimi podatki ali pa opravi registracijo.
      6. Po uspešnem vpisu v spletno trgovino, kupec izbere željeni način dostave ali prevzema blaga in željeni način plačila.
      7. S klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje na naslednji korak naročila, kjer se odpre povzetek naročila. Kupec lahko v primeru napak s klikom na povezavo za urejanje naročila, svoje naročilo še vedno ureja.
      8. Če je povzetek naročila sprejemljiv, kupec zaključi nakup z klikom na gumb »Zaključi«.
    2. Oddaja naročila se šteje za ponudbo uporabnika k sklenitvi pogodbe za nakup izdelka, ki je predmet naročila, ki jo mora sprejeti Prodajalec.
    3. Po zaključku nakupa v spletnih trgovini, uporabnik prejme potrditveno elektronsko sporočilo, da je naročilo uspešno oddal. Prodajalec opozarja, da je omenjeno sporočilo avtomatizirano in ne pomeni Prodajalčeve izjave volje, da se s ponudbo Kupca (naročilom) strinja in da jo sprejema.
    4. Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in Kupcem je sklenjena v trenutku, ko Kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Kupčevega naročila, in sicer da je naročilo oddal v izvedbo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni. Za Kupca se šteje oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
    5. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca.
    6. Kupec lahko stanje naročila preveri na naslovu dominokolje.si
    7. Stroške poštnega pošiljanja krije Kupec, razen če pri posameznem naročilu ni izrecno navedeno, da stroške poštnine prevzame Prodajalec. Prodajalec lahko določi, da je pošiljanje pri določenih naročilih nad ali pod določeno vrednostjo brezplačno za uporabnika.
    8. Dostava pošiljke na dom poteka med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 16.00 uro. Dostavljalec bo Kupca običajno obvestil o svojem prihodu na vaš kontaktni telefon približno 1 uro ali pol ure pred svojim prihodom.
  1. Plačilo
    1. V spletni trgovini www.dominokolje.si omogočamo naslednje načine plačila:
      1. Plačilo po predračunu,
      2. Plačilo z gotovino po povzetju (ob dostavi pošiljke) samo za pošiljke do 10 kg teže,
      3. Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (ob dostavi pošiljke) samo za pošiljke do 10 kg teže,
    2. Prodajalec bo ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izročil tudi račun za nakupljene izdelke. Prodajalec lahko za Kupčevo evidenco ob potrditvi naročila pošlje tudi elektronsko različico računa.
    3. Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom izdelkov
    4. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov bo Prodajalec upošteval le v primeru, če tako določa zakon ali ti splošni pogoji.
  1. Cene izdelkov
    1. Spletna cena izdelkov v spletni trgovini velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine www.dominokolje.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
    2. Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.
    3. Cene ne vsebujejo stroškov dostave (poštnino).
    4. Kljub sprotnemu ažuriranju cen izdelkov se zaradi tehničnih napak v delovanju sistema lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo Prodajalec kupcu poslal ustrezno sporočilo in mu omogočil odstop od ponudbe oziroma pogodbe ali nakup po dejanski ceni.
    5. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer bo Prodajalec Kupca posebej obvestil in mu omogočil odstop od pogodbe ali pa spremembo naročila.
  1. Pravica do odstopa od pogodbe
    1. Kupec, ki je potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga Prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
    2. Odstop od pogodbe Kupec, ki je potrošnik, Prodajalcu sporoči na e-poštni naslov podjetja info@dominokolje.si. Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tukaj
    3. V primeru odstopa od pogodbe Kupec, ki je potrošnik prejeto pošiljko vrne ali dostavi po pošti na naslov Prodajalca: Vrnitev prejetih izdelkov Prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
    4. Kupec, ki je potrošnik, mora blago vrniti Prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Blago mora biti nerabljeno in v originalni embalaži. Kupec izdelkov od odstopa od pogodbe ne sme uporabljati, sme pa opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
    5. Edini strošek, ki bremeni Kupca (potrošnika) v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov,
    6. Kupec je blago dolžan vrniti Prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prodajalec pošiljk z odkupnino ne sprejema.
    7. Kupec (potrošnik) nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
    8. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo Kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
    9. Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru očitnih napak v bistvenih lastnostih izdelka in v primeru zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank šteje za odločilno in zaradi katere Prodajalec ob normalnem teku dogodkov ne bi sklenil pogodbe.
  1. Stvarna napaka
    1. Stvarna napaka izdelka podana kadar:
      1. Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
      2. Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
      3. Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
    2. Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem izdelku.
    3. Kupec mora Prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in mu omogočiti pregled izdelka.
    4. Pravico do uveljavljanja stvarne napake izdelkov natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov in obligacijskega zakonika.
  1. Garancija
    1. Prodajalec Kupcem zagotavlja garancijo za kupljene izdelke. Podrobno vsebino garancije določa garancijski list proizvajalca.
    2. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
    3. Pri izdelkih, ki vsebujejo smrekov les, obstaja možnost nastanka smole. Ker gre za naravni pojav, le-ta ni predmet reklamacije.
  1. Varovanje podatkov in varstvo zasebnosti
    1. Uporabniki spletne trgovine www.dominokolje.si Prodajalcu z registracijo dovoljujejo da Prodajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja o novih istovrstnih ponudbah vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki do preklica v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
    2. Uporabniki spletne trgovine izrecno izjavljajo, da se strinjajo z uporabo njihovih elektronskih naslovov za namene neposrednega trženja in pošiljanja komercialnih sporočil v skladu z veljavno zakonodajo.
    3. Prodajalec bo uporabnikom omogočil, da dovoljenje za neposredno trženje kadarkoli prekličejo.
    4. Prodajalec se obvezuje, da bo osebne podatke uporabljal izključno za namene, zaradi katerih so bili zbrani, z njimi pa bo ravnal v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
    5. Uporabniki jamčijo, da so kontaktni podatki vselej točni in pravilni. O morebitnih spremembah so uporabniki dolžni obvestiti Prodajalca. Prodajalec lahko v primeru, če ugotovi zlorabo registracijskih podatkov, posameznemu uporabniku onemogoči registracijo oziroma ga odjavi iz spletne trgovine, njegove osebne podatke uniči o dogodku pa obvesti pristojne oblastne organe.
  1. Piškotki
    1. Pojem: Piškotek je datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    2. V spletni trgovini www.dominokolje.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanje spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.
  1. Omejitev in izključitev odgovornosti
    1. Prodajalec si vselej prizadeva zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave in druga značilnosti spreminjajo.
    2. Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci.
  1. Pritožbe in spori
    1. Prodajalec si bo prizadeval vse morebitne spore reševati sporazumno in bo Kupcem zagotovil učinkovit sistem obravnavanja njihovih pritožb na kontaktnem elektronskem naslovu info@dominokolje.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
    2. Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, potrošnik in trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru, Republika Slovenija in po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.
    3. Prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov oziroma Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive
    4. Prodajalec kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  1. Končne določbe
    1. Prodajalec lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.dominokolje.si.
    2. Za posamezno pogodbo veljajo splošni pogoji, ki so veljali ob sklenitvi pogodbe.
    3. Ti splošni pogoji se ne sklicujejo na nobene posebne kodekse ravnanja.
    4. Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave.